piątek, 23 listopada 2012

Kontynuacja powrotów :)

Jako że wczoraj troszkę się napracowałam by wyróżnić blogi które na to zasługują nie zdążyłam pokazać Wam mojej ostatniej pracy. To moja czwarta praca z wikliny papierowej ale że jestem powszechnie znaną podróżniczką z motyką na księżyc poszłam na całego. Pomógł mi w tym kurs wspaniałej artystki Ani do której zapraszam http://annakrucko.blogspot.com/ oraz na Jej blog dzięki któremu sami możecie coś stworzyć według kursów jakie dla nas stworzyła  http://aniainspiruje.blogspot.com/ Osobiście również chciałabym podziękować Pani Ani za to że mogłam stworzyć coś dzięki niej.

A teraz prezentacja, będzie to autko :)







21 komentarzy:

  1. WOW.. brak mi słów..
    Nawet nie będę się zastanawiać jak to jest zrobione.. będę tylko podziwiać i chwalić :D

    OdpowiedzUsuń
  2. no limuzyna wyszla extra!!!! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne autko, jak Ania zrobi kursik, to nie ma możliwości, żeby nie wyszło:)

    OdpowiedzUsuń
  4. To prawda, Ania jest niesamowita ale Tobie też piękne wychodzi papierowa wiklina. ja jeszcze trawię ten pomysł na samochód...;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. ach:) aż łza w oku jest:)) Dziękuję !!! i gratuluję talentu!!!! piękna praca!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaaa! Pierwszy raz widzę coś takiego! Fantastyczne auto! Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa :) Też będę Cię odwiedzać i mam nadzieję oglądać więcej takich cudowności :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam, zapraszam na CANDY do Wełnianego Zakątka.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za udział w moim candy ;)
    Życzę powodzenia w losowaniu !

    pozdrawiam,
    Mika <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj jaki cudowny:) Artystko:))) Brawa i to wielkie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem pod ogromnym wrażeniem, pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoje autko wyszło Ci super. Ciekawie je przystroiłaś. Pozdrawiam Benia.

    OdpowiedzUsuń
  12. witam ,,,bardzo ładne prace ,pozdrawiam i zapraszam choć dopiero zaczynam od niedawna

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny :) fajnie Ci wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna rzeczy tworzysz, jest na co popatrzeć. Zapraszam do siebie na blooga, też tworzę w wiklinie papierowej: mojeklimatylonia.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń