niedziela, 21 października 2012

Niespodziewane wyróżnienie

Witajcie. Nigdy bym się nie spodziewała tego że po tak niedługim czasie mojego blogowania zostanę zauważona i uhonorowana wyróżnieniem jakie niedawno otrzymałam od wspaniałej artystki, której twórczością się zachwycam. Jest nią ISSKAA. Niezmiernie dziękuję za to wyróżnienie, jestem miło zaskoczona wyróżnieniem od tak utalentowanej osoby.
Korzystając również z okazji chciałabym podziękować wszystkim którzy ostatnio tak chętnie mnie odwiedzają i pozostawiają po sobie ślad w postaci komentarza oraz dołączyli do moich obserwatorów.

 Teraz moja kolej by wyróżnić następujące osoby :

1. Magnolie 57 dzięki której jestem tutaj wśród was, Ona zmotywowała mnie do stworzenia tego bloga. Również za swoje piękne prace które tworzy, oraz kurs koszyczka z którego korzystałam.

2. Mariole za piękną twórczość, perfekcję i ogromny talent.

3. Martę za piękne prace techniką decoupage oraz za to że jest przesympatyczną osobą.

4. Zuzę za śliczne cuda jakie tworzy.

5. Aleksandrę za świetnego bloga, kreatywne pomysły oraz piękną twórczość

6 komentarzy:

  1. Gratuluję wyróżnienia-pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu dech mi zaparlo jak przeczytalam co o mnie napisalas :-) Bardzo mi milo to czytac,ciesze sie,ze masz o mnie takie zdanie,choc ja ciagle jeszcze nie uwazam siebie za artystke :-) Czasem cos mi sie uda,ale do perfekcji mi jeszcze bardzo daleko,a Twoje roze sa przecudne i nie moge sie na nie napatrzec,sa wyjatkowe,jedyne :-) Buziaki :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wyróżnienia :) Dziękuję za wizytę i zapraszam ponownie. Dodam sobie Twój blog do obserwowanych. Na pewno znowu tutaj zaglądnę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam serdecznie!!!

    Bardzo dziękuję za wyróżnienie mnie, a co do bloga to może i mam w tym swój maleńki wkład ale całą atmosferę, piękno... nadajesz mu TY!!!
    Prace coraz piękniejsze, podobają się nie tylko mnie a róóóóóóóóóóże, mmmm, brak mi słów, co tu będę pisała, przecież to dzięki nim się poznałyśmy, pozdrawiam bardzo cieplutko, Magnolia57

    No i jest mi bardzo, bardzo miło że mój kursik się przydał, oznacza to dla mnie że warto było go robić, nic bardziej nie cieszy jak to że ktoś docenia nasze wysiłki, DZIĘKUJĘ, em57

    OdpowiedzUsuń
  5. Anya gratuluję wyróżnienia, zresztą wcale nie jestem zdziwiona :)bo sliczne jest to Twoje kolorowanie świata :)
    Pozdrawiam serdecznie z Posen.
    Będę Ci kibicować...

    OdpowiedzUsuń